Tilaus- ja toimitus­ehdot

Tietoa asioimisesta Nappikauppa Punahilkan verkkokaupassa

Tilaus- ja toimitus­ehdot

Näitä toimitusehtoja sovelletaan tilattaessa Nappikauppa Punahilkka -verkkokaupasta. Toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.

Tilausohjeet

Tuotteet tilataan lisäämällä tuotteet ostoskoriin, täyttämällä tilaajatiedot ja maksamalla ostokset verkkopankissa. Ostoskori näyttää tilauksen kokonaissumman, sisältäen toimituskulut. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Ostoskori myös tarkistaa tuotteiden varastotilanteen tilausprosessin aikana. Kun tilaus on valmis maksettavaksi, siirrytään maksamissivulle. Käytössä on Checkout-verkkomaksu, joka tarjoaa yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksun jälkeen on tärkeää palata takaisin pankin linkin kautta verkkokauppaan, jotta tilaus kirjautuu maksetuksi. Tilauksesta lähtee samalla tilausvahvistus asiakkaan sähköpostiin. Kun pankista on palattu takaisin verkkokauppaan, tilaus kirjautuu verkkokauppaan maksetuksi, ja tilaus on valmis. Mikäli olet rekisteröitynyt kanta-asiakkaaksi, niin muistathan kirjautua sisään viimeistään ennen siirtymistä maksamissivulle. Näin tilauksesi kirjautuu asiakastilillesi, ja pääset seuraamaan tilauksen käsittelyvaiheita kirjautumalla verkkokauppaamme.

 

Maksutavat

Checkout-verkkomaksu

Checkout-verkkomaksupalvelun tarjoamista maksutavoista käytössämme on tällä hetkellä:

 

Luottokorttimaksaminen

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard

 

Verkkopankit

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Säästöpankki
  • POP-Pankki
  • Aktia
  • Danske Bank
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken

 

Muut (Checkoutista löytyy yrityksille ja yksityishenkilöille laskuvaihtoehto)

  • MobilePay
  • SveaWebPay lasku
  • SveaWebPay osamaksu
  • Euroloan
  • Collector: lasku ja osamaksu
  • Neocard
  • Kännykkämaksaminen
  • Jousto: osamaksu
  • Jousto: lasku
  • Everyday: joustava maksutapa
  • Svea B2B-lasku (yrityksille)

 

Huom. Palveluntarjoajasta riippuen eri laskutuspalveluilla voi olla minimitilausraja, jolloin ko. laskuvaihtoehto on valittavissa vain jos tilauksen loppusumma ylittää tietyn rajan. Pienillä tilauksilla ei siis välttämättä näy kaikki laskuvaihtoehdot.

 

Lue lisää Checkout -palvelun maksuehdoista.

 

Lasku (ei yrityksille tai yksityishenkilöille)

Tämä laskulle tilaaminen on tarkoitettu vain yhteisöille, kunnille, kaupungeille, valtionlaitoksille, yhdistyksille ja säätiöille (Ei yrityksille, eikä yksityishenkilöille). Laskutuslisä on 3.50 €. Yritysten/yksityishenkilöiden laskut muutamme automaattisesti ennakkolaskuiksi ja pidämme tavaraa varattuna max. 2 viikkoa, jonka jälkeen maksamatta jääneet tilaukset katsotaan peruuntuneiksi.

 

Yritys- / tukkuasiakkaiden lisäehdot

Nappikauppa Punahilkka ei vastaa tuotteen aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä vahingosta tai tulon menetyksestä. Korvausvastuu on maksimissaan tuotteen hinta vähennettynä käyttöhyödyllä.

Yritysasiakkailla (tukkumyyntiasiakkaat) ei ole tilauksen peruutus- ja tuotteiden palautusoikeutta. Tämä ehto koskee erillisillä tukkuhinnoilla tehtäviä kauppoja (yleensä isommista eristä). Tukkuhinnat eivät ole näkyvillä verkkokaupassa.

Nappikauppa Punahilkka ei ole velvollinen täyttämään tuotteiden toimituksia koskevaa sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella ohittaa. Nappikauppa Punahilkka ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä aiheutuvaa vahinkoa, kustannusta tai tulonmenetystä. Nappikauppa Punahilkka on ylivoimaisen esteen sattuessa oikeutettu purkamaan sopimuksen.

Valmiit tukkupakkaukset saattavat sisältää pienen määrän kakkoslaatuisia tuotteita (yleensä noin 1-2%). Tämä katsotaan tuotteen ominaisuudeksi tukkuhintaisessa tukkupakkauksessa, eikä näitä tällöin koske palautusoikeus. Jos viallisia tuotteita on enemmän kuin 1-2%, niin silloin voidaan sopia vaihdosta tai palautuksesta viallisten osalta.

Tehdessään tilauksen yritys-/tukkumyyntiasiakas hyväksyy täysin Nappikauppa Punahilkan tilaus- ja toimitusehdot, eikä asiakkaan mahdollisesti käyttämiä omia hankinta-/sopimusehtoja noudateta niiden ollessa ristiriidassa Nappikauppa Punahilkan tilaus- ja toimitusehtojen kanssa.

 

Toimitustavat

Kirjeposti tai paketti (+2.95 €)

Postitus 1.lk kirjeenä tai pakettina edullisemman mukaan (toimitukset vain Suomeen).

 

Postipaketti (+6.95 €)

Verkkokaupan automaattisesti valitsema toimitustapa tilaa vieville tuotteille *), joita ei voida toimitaa kirjepostina (toimitukset vain Suomeen).

 

Postitustarjous (+0.00 €)

Ilmainen toimitus yli 80 euron tilauksiin. Voit valita tämän vaihtoehdon, jos tilauksen tuotteet ovat yhteensä yli 80 euroa.

 

Nouto Notkolantie (+0.00 €)

Nouto Nappikauppa Punahilkan toimipisteestä

 

Täydennystilaus (+0.00 €)

Täydennys avoinna olevaan tilaukseen ilman toimituskuluja. Ei valittavissa tilaa vieville tuotteille *). Klo 16 jälkeen tehtyjä tilauksia voi huoletta täydennellä seuraavaan aamuun klo 07 asti. Tämän jälkeen kysy postitustilannetta kauppiaalta :)
*) Ilmavat ja kevyet tuotteet, kuten tyllirullat ja vanut.

Tilaukset toimitetaan pääasiassa kirjepostina . Isommat tilaukset toimitetaan pakettina lähimpään postiin. Tilauksen käsittelyaika on yleensä 1-3 arkipäivää tilaushetkestä. Siten toimitusajaksi muodostuu yleensä noin 3-6 arkipäivää maksuhetkestä lukien.

 

Toimitusrajoitukset

Tilauksia toimitetaan vain Suomeen!

 

Palautukset ja vaihdot

Tuotteilla on lainmukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Huomioithan, että määrämittaan (asiakkaan tilauksen mukaisesti) leikatut kankaat ovat kuitenkin tuotteita, joilla ei ole kuluttajasuojalain mukaan vaihto- tai palautusoikeutta. Jos kyseessä on virheellinen tuote, niin vaihto- ja palautusoikeus koskee toki myös määrämittaan leikattuja kankaita!

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Palautukseen tulee liittää mukaan kuitti (tilausvahvistus) sekä tilinumero. Palautettaessa koko tilaus, asiakkaalle korvataan tilauksen summa toimituskuluineen, sekä palautuspostikulut edullisimman vaihtoehdon mukaan. Osapalautuksissa korvataan palautetun tuotteen hinta, sekä palautuspostikulut edullisimman vaihtoehdon mukaan. Huom. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei lunasteta! Rahat pyritään palauttamaan asiakkaan tilille, kun tuote on palautunut ja todettu myyntikuntoiseksi. Sovithan palautuksesta etukäteen esim. sähköpostitse!

 

Väärä, rikkinäinen tai puuttuva tuote

Tarkistathan tilauksen pakkausvirheiden varalta. Jos havaitset huomautettavaa, otathan yhteyttä esim. sähköpostilla, niin korjaamme tilanteen.

 

Selvät hintavirheet

Nappikauppa Punahilkka pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden osalta. Esim. jos tuotteen hinta on 0.00 € tai tuotteen hinnassa on selkeä virhe, esim. desimaalivirhe.

 

Ehtojen muuttaminen

Nappikauppa Punahilkka voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja milloin tahansa. Viimeisimmät tilaus- ja toimitusehdot löydät aina tältä sivulta.

 

Mahdolliset riitatilanteet

Pyrimme välttämään kaikkia riitatilanteita viimeiseen saakka. :) Mahdolliset ratkaisemattomat riitatilanteet käsitellään Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa Joensuussa.